Pomoćnik v. d. pročelnice Odjela za nastavu doc. dr. sc. Mario Marendić sudjelovao je 11. travnja 2024. u Zagrebu na Konferenciji pod nazivom “Digitalna transformacija i budućnost obrazovanja” koja se održala u organizaciji Zavoda za kvalitetu obrazovanja Sveučilišta Algebra. Konferenciju je posjetilo oko 200 zainteresiranih, a bila je namijenjena: dekanima, prodekanima, voditeljima odjela za osiguravanje kvalitete ustanova iz sustava visokog obrazovanja, ravnateljima srednjih škola, ravnateljima ustanova za obrazovanje odraslih, stručnjacima za digitalnu transformaciju obrazovnih ustanova, zainteresiranim stručnjacima koji promišljaju o ulogama tehnologije u obrazovanju.
Osnovni cilj ove konferencije bio je pružiti svim zainteresiranima uvid u razvoj digitalne tehnologije i implikacije tog razvoja na osobni razvoj mladih, na svijet rada i na obrazovanje ali i raspravljati o mogućim najboljim rješenjima. Rektor Sveučilišta Algebra izv. prof. dr. sc. Mislav Balković, zajedno je sa suradnicima predstavio rezultate istraživanja utjecaja digitalne tehnologije na djecu i mlade te je iznio preporuke oko njenog korištenja, predviđanja utjecaja umjetne inteligencije i razvoja u području podatkovne znanosti na svijet rada te sveukupni utjecaj digitalizacije, direktno i indirektno, na obrazovanje. Osim toga predavači su prikazali na koji način umjetna inteligencija može imati utjecaj na obrazovanje te kako je utjecaj na obrazovanje sveobuhvatan, od nužnosti uvođenja pojedinih novih alata i sadržaja u obrazovne programe, preko mogućnosti primjene digitalnih tehnologija u samom procesu obrazovanja od poučavanja do provjere dostignutosti ishoda učenja.
Također, tijekom konferencije su održane dvije radionice. U prvoj radionici „Korištenje digitalnih tehnologija u obrazovanju“ predavači su prikazali niz primjera kako kvalitetno zadanim zadacima možemo izbjeći dojam gubitka kvalitete obrazovanja kroz dopuštanje korištenja alata umjetne inteligencije neovisno o nastavnim metodama i principima, kao što su ispit, seminarski rad i kontinuirana provjera, što je više bilo usmjereno na matematičke zadatke, kao i određene zadatke iz predmeta Fizika i Računarstvo. Druga radionica „Analitike učenja i kvaliteta studijskih programa“ je od sudionika zahtijevala timski rad. Započela je kratkim prikazom mogućnosti korištenja informacijske tehnologije za praćenje kvalitete ustanove i njenih programa kroz izabrane analitičke prikaze nastale unutar jedne od visokoškolskih ustanova. Cilj svake tako formirane radne skupine bio je osmisliti i raspraviti moguće indikatore praćenja uspješnosti ustanove i moguće (potrebne) analitičke alate i prikaze koji bi osigurali da tako osmišljeni indikatori budu uistinu provedivi, mjerljivi i korisni. Nakon uspješno obavljenog zadatka svih radnih skupina dr. sc. Zdravko Kunić predstavio je Algebrin softver za praćenje kvalitete rada nastavnika i studenata.
Više o konferenciji može se vidjeti na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=-qcHYCyQIxU
Sve obavijesti
nema rezultata...
- 21 Stu 2024
- 20 Stu 2024
- 20 Stu 2024
- 20 Stu 2024
- 19 Stu 2024
- 13 Stu 2024
- 13 Stu 2024
- 13 Stu 2024
- 13 Stu 2024
- 12 Stu 2024
- 11 Stu 2024
- 06 Stu 2024
- 06 Stu 2024
- 06 Stu 2024
- 06 Stu 2024
- 06 Stu 2024
- 05 Stu 2024
- 04 Stu 2024
- 30 Lis 2024
- 25 Lis 2024
- 24 Lis 2024
- 23 Lis 2024
- 23 Lis 2024
- 23 Lis 2024
- 18 Lis 2024
- 18 Lis 2024
- 18 Lis 2024
- 16 Lis 2024
- 15 Lis 2024
- 15 Lis 2024
- 09 Lis 2024
- 09 Lis 2024
- 09 Lis 2024
- 07 Lis 2024
- 04 Lis 2024
- 03 Lis 2024
- 02 Lis 2024
- 01 Lis 2024
- 27 Ruj 2024
- 27 Ruj 2024
- 26 Ruj 2024
- 26 Ruj 2024
- 24 Ruj 2024
- 20 Ruj 2024
- 18 Ruj 2024
- 18 Ruj 2024
- 17 Ruj 2024
- 16 Ruj 2024
- 11 Ruj 2024
- 06 Ruj 2024
- 05 Ruj 2024
- 30 Kol 2024
- 02 Kol 2024
- 24 Srp 2024
- 24 Srp 2024
- 15 Srp 2024
- 12 Srp 2024
- 08 Srp 2024
- 02 Srp 2024
- 14 Lip 2024
- 14 Lip 2024
- 14 Lip 2024
- 11 Lip 2024
- 11 Lip 2024
- 08 Lip 2024
- 07 Lip 2024
- 07 Lip 2024
- 07 Lip 2024
- 07 Lip 2024
- 06 Lip 2024
- 05 Lip 2024
- 05 Lip 2024
- 03 Lip 2024
- 27 Svi 2024
- 24 Svi 2024
- 23 Svi 2024
- 23 Svi 2024
- 23 Svi 2024
- 17 Svi 2024
- 13 Svi 2024
- 13 Svi 2024
- 10 Svi 2024
- 10 Svi 2024
- 10 Svi 2024
- 09 Svi 2024
- 09 Svi 2024
- 06 Svi 2024
- 06 Svi 2024
- 06 Svi 2024
- 06 Svi 2024
- 05 Svi 2024
- 03 Svi 2024
- 03 Svi 2024
- 29 Tra 2024
- 26 Tra 2024
- 25 Tra 2024
- 25 Tra 2024
- 24 Tra 2024
- 24 Tra 2024
- 24 Tra 2024
- 23 Tra 2024
- 19 Tra 2024
- 19 Tra 2024
- 18 Tra 2024
- 18 Tra 2024
- 18 Tra 2024
- 15 Tra 2024
- 15 Tra 2024
- 15 Tra 2024
- 15 Tra 2024
- 12 Tra 2024
- 09 Tra 2024
- 09 Tra 2024
- 08 Tra 2024
- 08 Tra 2024
- 05 Tra 2024
- 05 Tra 2024
- 05 Tra 2024
- 03 Tra 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 28 Ožu 2024
- 27 Ožu 2024
- 27 Ožu 2024
- 27 Ožu 2024
- 26 Ožu 2024
- 25 Ožu 2024
- 18 Ožu 2024
- 18 Ožu 2024
- 15 Ožu 2024
- 14 Ožu 2024
- 14 Ožu 2024
- 13 Ožu 2024
- 13 Ožu 2024
- 13 Ožu 2024
- 13 Ožu 2024
- 12 Ožu 2024
- 12 Ožu 2024
- 11 Ožu 2024
- 11 Ožu 2024
- 11 Ožu 2024
- 11 Ožu 2024
- 08 Ožu 2024
- 08 Ožu 2024
- 08 Ožu 2024
- 07 Ožu 2024
- 07 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 06 Ožu 2024
- 04 Ožu 2024
- 01 Ožu 2024
- 29 Velj 2024
- 23 Velj 2024
- 23 Velj 2024
- 21 Velj 2024
- 20 Velj 2024
- 19 Velj 2024
- 19 Velj 2024
- 19 Velj 2024
- 19 Velj 2024
- 19 Velj 2024
- 16 Velj 2024
- 12 Velj 2024
- 12 Velj 2024
- 12 Velj 2024
- 12 Velj 2024
- 09 Velj 2024
- 07 Velj 2024
- 07 Velj 2024
- 07 Velj 2024
- 06 Velj 2024
- 06 Velj 2024
- 05 Velj 2024
- 02 Velj 2024
- 02 Velj 2024
- 31 Sij 2024
- 31 Sij 2024
- 30 Sij 2024
- 29 Sij 2024
- 26 Sij 2024
- 26 Sij 2024
- 26 Sij 2024
- 23 Sij 2024
- 23 Sij 2024
- 23 Sij 2024
- 23 Sij 2024
- 22 Sij 2024
- 19 Sij 2024
- 18 Sij 2024
- 18 Sij 2024
- 18 Sij 2024
- 18 Sij 2024
- 17 Sij 2024
- 17 Sij 2024
- 15 Sij 2024
- 15 Sij 2024
- 11 Sij 2024
- 11 Sij 2024
- 09 Sij 2024
- 09 Sij 2024
- 08 Sij 2024
- 21 Pro 2023
- 21 Pro 2023
- 20 Pro 2023
- 15 Pro 2023
- 13 Pro 2023
- 13 Pro 2023
- 13 Pro 2023
- 12 Pro 2023
- 08 Pro 2023