nema rezultata...

UVJETI UPISA

1.    Završen preddiplomski sveučilišni studij sestrinstva, fizioterapije, radiološke tehnologije s ostvarenih minimalno 180 ECTS bodova.

2.    Završen preddiplomski stručni studij sestrinstva, fizioterapije, radiološke tehnologije  s potvrdom o položenim ispitima Programa razlikovnog modula (diferencijski ispiti) SESTRINSTVO, FIZIOTERAPIJA, RADIOLOŠKA TEHNOLOGIJA.

3.    Prosjek ocjena s preddiplomske razine 4 i više.

4.    Prosjek ocjena s preddiplomske razine 3.0 i više s pisanom preporukom triju sveučilišnih nastavnika.

5.    Najmanje jedna godina rada na poslovima struke u odgovarajućim ustanovama.

 

RAZREDBENI POSTUPAK:

Svi pristupnici koji se prijave na natječaj za upis podliježu razredbenom postupku na kojem nema razredbenog ispita, već se rang lista pristupnika utvrđuje temeljem prosjeka ocjena preddiplomskog sveučilišnog studija sestrinstva, fizioterapije, radiološke tehnologije ili stručnog studija sestrinstva, fizioterapije, radiološke tehnologije s potvrdom o položenim ispitima Programa razlikovnog modula (diferencijski ispiti) SESTRINSTVO, FIZIOTERAPIJA, RADIOLOŠKA TEHNOLOGIJA.

 

PRIJAVE ZA UPIS

Obrazac prijave za upis kandidati mogu preuzeti u studentskoj referadi Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija ili putem web stranice. Osim prijave za upis, kandidati su dužni priložiti:

  • svjedodžbu o završenom studiju u izvorniku ili ovjerenu presliku,
  • prijepis položenih ispita na prethodnom studiju s prosjekom ocjena u izvorniku;
  • potvrda o položenim ispitima Programa razlikovnog modula (diferencijski ispiti) SESTRINSTVO,FIZIOTERAPIJA, RADIOLOŠKA TEHNOLOGIJA s prosjekom ocjena;
  • preporuke nastavnika (ukoliko je prosjek ocjena s preddiplomske razine niži od 4.0);
  • rodni list ili vjenčani list ako je došlo do izmjena prezimena u izvorniku;
  • presliku osobne iskaznice;
  • presliku domovnice ili drugog dokaza o državljanstvu,
  • dokaz o uplati naknade za trošak razredbenog postupka u iznosu od 100,00 kn.

Prijave za upis dostavljaju se u Studentsku referadu od 7. rujna do 11. rujna 2015. godine do 14:00 sati na adresi:

SVEUČILIŠTE U SPLITU, SVEUČILIŠNI ODJEL ZDRAVSTVENIH STUDIJA

RUĐERA BOŠKOVIĆA 31

p.p. 464

21 000 Split

S naznakom: Diplomski sveučilišni studij

 

ŠKOLARINA

Ukupna školarina diplomskog studija iznosi 32.000,00 kuna. Studij se izvodi tijekom tri akademske godine jer je ustrojen kao izvanredni studij. Program jedne godine studija raspoređen je na jednu i pol akademsku godinu, pri čemu se u svakoj godini stječe 40 bodova ECTS.

Prilikom ostvarivanja prava na upis, potrebno je izvršiti uplatu školarine za prvu godinu koja iznosi 12.000,00 kuna (iznos preostalih rata školarine iznosi od po 10.000 kuna prilikom upisa II. i III. godine), na žiro račun Sveučilišta u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija IBAN broj: HR8623300031100025103 s naznakom “školarina OZS”, model 02, poziv na broj 720.

 

UPISI

Povjerenstvo za upis donosi rang listu pristupnika koji su ostvarili pravo na upis na temelju rang liste za svaki studijski program, do popunjavanja upisne kvote od 20 studenata.

Napomena: za izvođenje nastave određenog studijskog programa u ak. god. 2015./16. potreban je  minimum 10 upisanih studenata na tom studijskom programu. U slučaju manjeg broja postoji mogućnost neizvođenja studijskog programa

Rang lista pristupnika formira se na temelju prosjeka ocjena s preddiplomske razine i razlikovnog modula, ukoliko je pristupnik polaznik razlikovnog modula.

Lista će se objaviti 15. rujna 2015. na web stranici Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija http://ozs.unist.hr

Upis pristupnika obavit će se 17. rujna 2015. u 10:00 sati.

Za upis je potrebno priložiti sljedeće dokumente:

  • dvije fotografije formata 35mm  x 45mm;
  • potvrdu o uplati iznosa od 400,00 kuna (troškovi upisa);
  • potvrda u uplati školarine.

 

INFORMACIJE

Detaljnija objašnjenja za svaki studijski program te informacije o upisima mogu se pronaći na web stranici: http://ozs.unist.hr ili u Studenskoj referadi Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija, tel: 021/564 806, 564 807.