Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta “Studentski digitalni HUB”, pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade. Svibanj nam donosi novu temu mjeseca - “Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom”. Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna od njegovih najvećih prednosti je mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima. Također, dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale.
Stoga vam donosimo 5 radionica iz svijeta digitalnog marketinga i dizajna:
svibnja u 17h, “Kreiranje sadržaja za društvene mrežama”, u kojoj će Ivana Jalić, vlasnica marketinške agencije “Laureli Corner”, polaznicima dati pregled Instagrama, komunikacije i brendiranja koristeći Instagram, kako krenuti sa društvenim mrežama te kako kreirati sadržaj na primjeru alata “Canva”
i 13. svibnja u 18h, “Oglašavanje na društvenim mrežama” u kojima će Marko Krčmar, suvlasnik tvrtke “Livmark”, dati pregled marketinga na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn, kako kreirati i pokrenuti kampanju i prvi oglas na Facebooku te kako koristiti Linkedin za pronalazak posla
svibnja u 17h, “Figma: iOS vs Android - What, why, how?” u kojoj će Petar Vrandečić, student Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku te zaposlenik tvrtke Reroot, dati pregled Figma platforme kroz usporedbu ova dva sustava na mobilnim aplikacijama.
TBD, Ivan Boban, Cosmic production, “Google Analytics”
Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme. Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.). Prijave za navedene radionice mogu se pronaći na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora. Projekt “Studentski digitalni HUB” je sufinanciran sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu.