nema rezultata...


Konačna rang-lista  30. 09. 2025. u 14:00 sati u aplikaciji www.studij.hr odnosno u aplikaciji u kojoj su kandidati napravili prijavu za upis na diplomski studij.

Svaki kandidat koji je rangiran, imat će dodijeljen upisni broj na rang-listi. 





TERMINI I NAČIN UPISA


  • Upisi u prvu godinu sveučilišnih diplomskih studija vršit će se temeljem objavljene konačne rang-liste Središnjeg prijavnog ureda.
  • Termini upisa: 01. 10. i 02. 10. 2025. godine
  • Način upisa:  ispunjavanjem on-line upisnog lista koji će biti će vidljiv u terminima upisa
https://ozs.unist.hr/hr/upisi-izbornik/diplomski-studijski-programi/on-line-upisni-list-za-upis-u-prvu-godinu-diplomskog-studija

  • Nije potrebno dolaziti osobno u Studentsku referadu.
  • Pristupnici koji su ostvarili pravo upisa, ali nisu pristupili upisu u navedenim rokovima gube pravo upisa.
  • Informacije o upisu možete dobiti isključivo putem e-maila This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.



DOKUMENTACIJA ZA UPIS

PRIPREMITE
UPISNU DOKUMENTACIJU
U DIGITALNOM OBLIKU
 UPISNA DOKUMENTACIJA mora sadržavati sljedeće dokumente:

  1. Preslika prednje i stražnje strane osobne iskaznice ili Potvrde o prebivalištu ili Elektronički zapis o prebivalištu izdan putem servisa e-Građani
  2. Rodni list ili elektronički zapis državnih matica izdan putem servisa e-Građani
  3. Dokaz o zdravstvenim i psihofizičkim sposobnostima za studiranje (za Sestrinstvo i Fizioterapiju)
  4. Svjedodžba o zdravstvenoj sposobnosti osoba za rad u području izloženosti (za Radiološku tehnologiju)
  5. Potvrda o uplati upisnine
  6. Potvrda o uplati školarine
  7. Ugovor o uvjetima plaćanja i visini školarine za diplomske studije Fakulteta zdravstvenih znanosti potpisan od strane studenta
  8. Skenirana fotografija (od ramena na više), razlučivost 300 x 300 px i preporučeno 300 dpi, jpeg format.

Svi dokumenti osim fotografije trebaju biti u PDF formatu.

  • Dokaz o zdravstvenim i psihofizičkim sposobnostima obvezan je za sveučilišni diplomski studij Sestrinstva i Fizioterapije (potvrda doktora opće ili obiteljske medicine). Fakultet nema poseban obrazac za ovu potvrdu stoga se ista izdaje na način i u formi koja je uobičajena u praksi pojedine službe.
  • Za sveučilišni diplomski studij Radiološke tehnologije prilikom upisa potrebno je dostaviti svjedodžbu o zdravstvenoj sposobnosti osoba, sukladno Pravilniku o zdravstvenim uvjetima izloženih radnika i osoba koje se obučavaju za rad u području izloženosti. Svjedodžbu izdaje ovlaštena Ordinacija medicine rada.

Studenti iz sustava alternativne skrbi i studenti sa 60% ili više tjelesnog oštećenja ne plaćaju participaciju u školarini. U tu svrhu trebaju priložiti i potvrdu nadležne institucije o stupnju invaliditeta na e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

UGOVOR O UVJETIMA PLAĆANJA I VISINI ŠKOLARINE TIJEKOM STUDIRANJA
  • Svi studenti obvezni su potpisati priloženi Ugovor.
  • Dokument je u Wordu.





Potvrda o uplati upisnine i školarine - Svi studenti obvezni su dostaviti potvrdu o uplati upisnine i školarine

- Iznos upisnine je 53,09 EUR

- Iznos školarine za I. godinu studija je 2.125,00 EUR - plaća se jednokratno

- Svi studenti dobit će na e-mail E-račune nakon objavljene rang liste 30. 09. 2025. - jedan račun za upisninu i jedan račun za školarinu

- Ukoliko student ne dobije e-račune do 01. 10. 2025. do 10:00 sati, obavezno se treba javiti na e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

- Uplatu ne obavljati prije nego se dobiju e-račun od strane Fakulteta

- Uplate koje ne budu napravljene prema uputama na e-računu, smatrat će se neprihvatljivima.


OBROČNO PLAĆANJE ŠKOLARINE
- Obročno plaćanje školarine dozvoljava se u iznimnim situacijama predviđenim Pravilnikom o studiranju studenata ranjivih i podzastupljenih skupina: studenti s invaliditetom, studenti iz obitelji nižeg socio-ekonomskog statusa i studenti iz sustava alternative skrbi.

- Upute za dostavu zamolbe za obročno plaćanje školarine dostupne su na poveznici https://ozs.unist.hr/hr/studenti/dokumenti-i-obrasci/75-studenti/1984-obrocna-otplata-skolarine

- Zamolbu je potrebno dostaviti nakon objavljene konačne rang-liste na e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. zajedno s potrebnim obrascima i dokumentima.



NASTAVA - Nastava počinje 06. 10. 2025.

- Raspored turnusa za akademsku godinu 2025./2026. dostupan je na poveznici https://ozs.unist.hr/hr/studenti/turnusi-i-odrzavanje-nastave/diplomski-sveucilisni-programi

- O uvjetima studiranja možete pronaći više informacija na poveznici https://ozs.unist.hr/hr/studenti/vodic-za-studente