Senat Sveučilišta u Splitu donio je 13. srpnja 2023. godine, Odluku o participaciji studenata u troškovima studija za akademsku godinu 2023./2024.
1) Školarinu ne plaćaju sljedeće kategorije studenata:
- studenti koji prvi put upisuju prvu godinu studija, a nisu ranije studirali na studiju iste razine
- studenti koji su u prethodnoj akademskoj godini ostvarili 55+ ECTS bodova, a ne studiraju dulje od jedne godine od propisanog trajanja studija
- studenti s utvrđenim tjelesnim oštećenjem od 60% i studenti iz alternativne skrbi.
2) Školarinu u iznosu od 1.327,23 EUR plaćaju sljedeće kategorije studenata
- studenti koji su studij produžili više od jedne godine od propisanog trajanja studija (peti upisni list na prijediplomskom studiju) - izuzev studenata koji upisuju samo Diplomski rad, odnosno Završni rad
- studenti koji su u prethodnoj godini ostvarili manje od 30 ECTS bodova
- studenti koji upisuju neki predmet treći put neovisno o broju ostvarenih ECTS bodova u prethodnoj godini.
3) Školarinu u iznosu od 1.990,85 EUR plaćaju studenti koji imaju upis predmeta četvrti put ili više.
4) Školarinu u iznosu od 132,73 EUR plaćaju studenti koji upisuju samo Diplomski rad ili Završni rad/ispit. Od plaćanja su izuzeti studenti koji imaju pravo na subvenciju školarine iz točke 1.
5) Razmjeran dio školarine plaćaju studenti koji su u prethodnoj godini ostvarili od 30 do 54 ECTS, a nisu u kategorijama iz točke 1-4 plaćaju po formuli (60 ECTS - broj ostvarenih ECTS u prethodnoj godini) * 22,12 EUR
Za obračun školarine nije važno koliko ECTS bodova se upisuje, nego koliko je ESCT bodova ostvareno u prethodnoj akademskoj godini.
Iznosi koje studenti u redovitom statusu plaćaju prema broju ostvarenih ECTS bodova u prethodnoj akademskoj godini definirani su OVDJE.
NAČIN REGULIRANJA UPISA
SVI STUDENTI | Popuniti on-line upisni obrazac dostupan OVDJE i čekati dostavu e-računa za plaćanje upisnine i školarine (za studente koji su obveznici plaćanja školarine). On-line obrazac se popunjava nakon što student primi e-račun. |
STUDENTI KOJI SU POLOŽILI SVE ISPITE | Dostava potvrde o uplati upisnine i potvrde o uplati školarine, preko MERLIN-a u e-kolegij REFERADA |
SVI OSTALI STUDENTI | Osobni dolazak u Studentsku referadu i dostava potvrda o uplati upisnine i potvrde o uplati školarine, preko MERLIN-a u e-kolegij REFERADA |
ROKOVI REGULIRANJA UPISA U VIŠU GODINU STUDIJA
PRIJEDIPLOMSKI STUDIJI (studenti u redovitom i izvanrednom statusu) Studenti koji su položili sve ispite |
Od 4. rujna do 11. rujna 2023. |
DIPLOMSKI STUDIJI Studenti koji su položili sve ispite |
Od 4. rujna do 11. rujna 2023. |
PRIJEDIPLOMSKI I DIPLOMSKI STUDIJI Studenti koji pristupaju 3. i 4. isptinom roku |
Nakon završetka ispitnog roka i evidencije rezultata ispita u Studomatu, najkasnije do 20. rujna 2023. godine |
STUDENTI KOJIMA JE OSTAO SAMO ZAVRŠNI ILI DIPLOMSKI RAD |
Od 4. rujna do 11. rujna 2023. |
DODATNI ISPITNI ROK – tzv. „Dekanski rok“ | Održat će ukoliko Senat donese preporuku o održavanju istog |
Prilikom upisa predmeta u više godine studija važe sljedeća opća načela za upis predmeta:
- Za upis predmeta 2. godine studija, trebaju biti položeni ispiti 1. godine studija koji su navedeni u Katalogu predmeta, kompetencija i ishoda učenja za pojedini studij, objavljenom na mrežnim stranicama SOZS-a.
- Za upis predmeta 3. godine studija trebaju biti položeni svi ispiti 1. i 2. godine studija koji su navedeni u Katalogu predmeta, kompetencija i ishoda učenja za pojedini studij, objavljenom na mrežnim stranicama SOZS-a.
- Poveznica za kataloge na prijediplomskim studijima
- Poveznica za kataloge na diplomskim studijima.
- Prije reguliranja upisa u višu godinu studija, studenti su obvezni provjeriti u Studomatu jesu li im upisane sve ocjene iz tekuće akademske godine.
- Predmeti s više godine studija mogu se upisati samo pod uvjetom da se vremenski ne preklapaju (turnusno) s predmetima prethodne godine studija, koji se ponovno upisuju.
- Svi studenti obvezni su popuniti on-line upisni obrazac
- Studenti koji su popunili on-line upisni obrazac prije rokova za upis u višu godinu studija, obvezni su ponovno popuniti obrazac u rokovima predviđenim za upis u višu godinu studija.
- Svi studenti koji upisuju višu godinu studija, obvezni su uplatiti trošak upisnine u iznosu od 46,54 EUR (350,00 HRK) temeljem dostavljenog e-računa od strane Studentske referade na službeni e-mail studenta (ozs.unist.hr domena). Uplatu upisnine ne obavljati prije primitka e-računa. Uplate koje ne budu napravljene prema uputama na e-računu, smatrat će se neprihvatljivima.
- Studentska referada će provesti upise najkasnije do 22. rujna 2023. godine. Studenti su obvezni provjeriti podatke u Studomatu i obavijestiti Studentsku referadu putem e-maila This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ukoliko uoče nepotpune ili netočne informacije vezane za upis više godine studija.
- Studenti koji su obveznici plaćanja školarine, dobit će e-račun od Studentske referade na službeni e-mail studenta (ozs.unist.hr domena). Uplatu školarine ne obavljati prije primitka e-računa. Uplate koje ne budu napravljene prema uputama na e-računu, smatrat će se neprihvatljivima.
- Svi studenti u izvanrednom statusu obveznici su plaćanja školarine prema uvjetima definiranim u Ugovoru o uvjetima plaćanja i visini školarine/participacije tijekom studiranja, koji su potpisali prilikom upisa u prvu godinu studija.
- Studenti u redovitom statusu koji u prethodnoj akademskoj godini ostvare x ECTS bodova i to od 30 do 54 ECTS-a, plaćaju razmjerni dio participacije po formuli (60 – x)*(1.327,23/60). Iznosi koje studenti u redovitom statusu plaćaju prema broju ostvarenih ECTS bodova u prethodnoj akademskoj godini definirani su OVDJE.
- Participacija u troškovima studija ne plaća se za vrijeme mirovanja obveza studenta, a iznos participacije za akademsku godinu nakon isteka mirovanja obračunava se temeljem broja ECTS bodova ostvarenih u akademskoj godini prije godine mirovanja.
- Stručno vijeće SOZS-a donijet će tijekom rujna 2023., Odluku kojom će se Odluka Senata o participaciji studenata u troškovima studija za akademsku godinu 2023./2024., na isti način primijeniti i na studente u izvanrednom statusu. Studenti će moći regulirati upis u višu godinu studija nakon donošenja predmetne Odluke.
- Studentska referada će provesti upis kroz ISVU sustav najkasnije 5 radnih dana nakon predaje upisne dokumentacije.